מסך הקרנה לכנס או אירוע פרטי

מסך הקרנה לכל אירוע

בעבר, כאשר היינו רוצים להציג בפני קהל רחב מצגת, מידע, רעיון, פרסומת או כל דבר שיווקי אחר הינו עושים שימוש במקרן עם מסך. סוג של חתיכת בד שבעצם דרך המקרן עליה המסר היה מועבר. מאז, התחום עבר שינוי של ממש והיום יש כל מיני סוגים של מסך הקרנה כמו למשל מסכי הקרנה שעומדים על חצובה, מסכי הקרנה חשמליים, מסכי הקרנה ידניים אותם ניתן לתלות בהתאם למיקום שמתאים לנו וגודל החלל, מסכים ניידים ועוד.

מעוניינים לפרסום כתבה בתשלום באתר? צרו קשר

 

מסך הקרנה עם חצובה או רול אפ – מה זה אומר?

מסכי הקרנה לאירועים הם מסכים שאפשר לנייד ממקום למקום, בשונה ממסכי הקרנה קבועים. מסך כזה מתאים לבעלי עסקים שיש להם כל מיני סוגים של אירועי השקה, שיווק מכירות וימי עיון. המסך מגיע עם סטנד תלת רגלי וניתן להתקין אותו בכל מקום תוך מספר דקות בלבד. מסכים כאלה מתאימים גם לאירועים באזורים פתוחים וגם לאולמות ומקומות סגורים.

גם כאן יש כל מיני סוגי של מסכי הקרנה עם חצובה. ההבדלים באים לידי ביטוי בתכונות כמו סוג ואיכות הבד, חוזק ויציבות הסטנד, גודל המסך ועוד. בנוסף, יש מסכים שניתן לעשות הפרדה בין המסך עצמו לבין הרגל ויש כאלה שלא. ככל שנבחר במסך יותר איכותי לטובת הפקת אירועים עסקיים או פרטיים, עם רמת רזולוציה יותר גבוהה, ככה המסר יעבור בצורה טובה יותר מן הסתם.

איך לבחור מסך הקרנה?

ובכן, הדבר הראשון שאתם צריכים לשאול את עצמכם הוא כמה אנשים מגיעים לאירוע שלכם ולכמה אנשים המסך מיועד. למשל, אם מדובר באירוע קטן של עד 15 אנשים, אנו ממליצים על מסך בגודל של 1.52 לעומת אירוע של 40 אנשים, אז כדאי לבחור במסך בגודל של לפחות 2 מטרים. לאירועים גדולים של 100  אנשים, עדיף לבחור במסך גדול או מסכי לד של 3 מטרים ויותר.

 

מעוניינים לפרסום כתבה בתשלום באתר? צרו קשר

Facebook
Twitter
LinkedIn

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הנקראים ביותר

פרסום כתבה עם קישור לאתר שלכם

יצירת קשר

דילוג לתוכן