הפקת אירועים עסקיים ופרטיים

הפקת אירועים הינו תחום רחב מאוד המתפרס על (כמעט) אינסוף רעיונות, חידושים, טכנולוגיות ועוד. במאמר הבא אנו נתמקד בעולם הפקת אירועים עסקיים ומה אנו צריכים על מנת להפיק אירוע הכי טוב שאנו יכולים להפיק. הדבר הראשון שאנו נרצה לעשות בהפקת האירוע שלנו יהיה לחשוב על תקציב. זה יכול להיות תקציב כללי וזה יכול להיות תקציב פר אורח. חישוב התקציב יעשה מתוך שיקולים של החברה ושל כמה אנו רוצים להשקיע באפקט ה"וואו" בהפקת האירוע שלנו. אפשר כמובן להעזר במפיק האירועים שאיתנו לאורך כל הפקת האירוע.

מעוניינים לפרסום כתבה בתשלום באתר? צרו קשר

דבר נוסף שנרצה לחשוב עליו בזמן הפקת אירועים – מקום האירוע. אם החברה שלנו ממוקמת בתל אביב, אנחנו לא נרצה לחצות את הרצליה צפונה וראשון לציון דרומה. כמובן שאם אנו מכניסים לתקציב של הפקת האירוע הסעות מאורגנות לעובדים אז נוכל להרחיק לכת לאן שנרצה. בהחלטה על מקום האירוע במהלך הפקת האירועים אנו נחשוב גם מבחינה כלכלית על העניין (עלות המקום, הסעות וכו').

עוד בדבר הפקת אירועים שחשוב מאוד ולא פחות משאר הדברים שנאמרו לעיל- האוכל! בהפקת אירוע אנו נרצה להגיש את האוכל הטוב ביותר שישאיר טעם של עוד. הפקת אירועים נועדה גם למזון טוב. אנו נרצה לבחור את הקייטרינג השווה ביותר שיש ובהתחשב בתקציב שהגבלנו להפקת אירוע זה. יכול להיות שהאוכל יהיה יקר אך כל כך טעים שאולי נשקול לשדרג את התקציב שקבענו להפקת אירוע זה J.

רוצים לוודא שיש לכם את כל הציוד הדרוש? אל תתפשרו גם על שירותי השכרת ציוד לאירועים. הפקת אירועים זהו תחום לא פשוט ולא מתאים לכל אחד. כמובן שמי שזה אינו מתאים לו, יכול לקחת מפיק אירועים מיומן ומוסמך לכך ובכך להפיק אירועים בצורה הטובה ביותר שהוא יודע ובטח שיש לו יותר ניסיון בהפקת אירועים מאשר לנו. החישוב הכללי של הפקת אירועים עם מפיק יוצא כביכול יותר יקר, אך בשקלול הסופי זוהי השקעה בהפקת האירוע שתצא מאוד משתלמת בסופו של עניין. ואם מפיק האירועים לא חסך לנו זמן וכסף, אנו נשקול (בחיוב) להחליף את אותו מפיק אירועים וניקח להפקת אירועים נוספים שיש ויהיו לנו מפיק אחר לגמרי. בהצלחה בהפקת האירועים הנוספים ולהתראות בכתבה הבאה!

מעוניינים לפרסום כתבה בתשלום באתר? צרו קשר

Facebook
Twitter
LinkedIn

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הנקראים ביותר

פרסום כתבה עם קישור לאתר שלכם

יצירת קשר

דילוג לתוכן