הפקת אירוע עסקי שאף אחד לא ישכח

כך תעשו הפקת אירוע עסקי מוצלח

הפקת אירוע עסקי דורשת היערכות מוקדמת ותכנון קפדני בכדי שהאירוע אכן יצליח וישלים את כל המטרות אותן הגדרנו מראש.
אחת הדרכים לגרום לכך שהאירוע באמת יצליח היא להיעזר בחברת הפקות המתמחה בהפקת אירועים עסקיים, אירועי קונספט, ועוד.

מעוניינים לפרסום כתבה בתשלום באתר? צרו קשר

השלבים בתכנון הפקת אירועים או כנסים

  1. גודל האירוע וכמות המוזמנים – קריטריון זה ישפיע באופן מובהק על כך תהליך התכנון של האירוע והחלטות אותן נקבל בהמשך. לכן, חשוב קודם כל להגדיר את סוג האירוע ואת כמות המוזמנים כשמפיקים אירועים לחברות.
    אחת הדרכים לעשות זאת היא לכתוב על דף כמה מטרות לאירוע שלנו.
    כך גם נוכל להגדיר את כמות המוזמנים המתאימה למטרות הללו.
    לצורך הדוגמא יש הבדל בין כנס בינלאומי אליו יגיעו אורחים מחו“ל לבין יום חברה למען גיבוש העובדים.
  2. לוקיישן – בשלב השני עלינו לחשוב על מיקום וזה בהחלט שלב בו יכולה לסייע לנו חברת ההפקות.
    בעוד יש אירועים שדורשים לוקיישן אחד בודד כמו למשל הרמת כוסית לעובדים, יש אירועים בהם ניתן לשלב כמה לוקיישנים.  למשל, יום כייף לעובדים שיתחיל בטיול ג‘יפים ויסתיים בבריכת השחיה עם ארוחת ערב ושלל פעילויות.
  3. שירותים מרכזיים – עלינו להתייחס לכל הספקים שיקחו חלק פעיל באירוע. צלם לשיווקו של האירוע בעתיד, חברת קייטרינג המתמחה במתן שירותים ופתרונות אירוח לאירועים עסקיים, חברה העוסקת בהגברה ותאורה, מיתוג אירוע ועוד.
    במידה והאירוע מתקיים במקום פתוח או בחיק הטבע למשל יש לדאוג גם לפתרונות הצללה או חימום, גנרטור ושאר ציוד שיסייע להקים את האירוע בתנאים חיצוניים.
  4. שירותים נלווים – בקטגוריה זו נכניס עיצוב של חלל האירוע.
    שילוב אטרקציות ופעילויות כמו סדנאות, הרצאות, מגנטים, קיר הוליווד וכדומה.

לסיכום, תכנון של האירוע העסקי לפרטים יסייע לנו לעמוד במטרות ולהפוך אותו למוצלח ופרודקטיבי.

מעוניינים לפרסום כתבה בתשלום באתר? צרו קשר

Facebook
Twitter
LinkedIn

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הנקראים ביותר

פרסום כתבה עם קישור לאתר שלכם

יצירת קשר

דילוג לתוכן