אירועים עסקיים הם הזדמנות מצוינת לחשיפה של עסקים או של שירותים מעניינים. כשאמורים להגיע כמה עשרות או אפילו מאות מוזמנים – אי אפשר לוותר על שום זוג עיניים שייחשף לדוכן שיביא לתודעה את דבר קיומו של עסק מסוים או של בעל מקצוע שהמשתתפים עשויים להתעניין בו ובמה שהוא מציע. ישנן הפקות אירועים עסקיים מסוגים שונים שמאורגנים מסיבות או נסיבות שונות, אך המשותף לכל אלה הוא שבעלי עסקים רבים מתעניינים ביצירת קשר עם מתעניינים ולקוחות פוטנציאליים. דרך אחת לעשות זאת היא באמצעות הקמת דוכן באירוע עסקי. חשוב מאד לפנות אל מארגני האירוע על מנת להבין מי המוזמנים וכך לוודא שמארגנים דוכן שיתאים לקהל שיגיע ושהשירותים או מוצרים שיוצגו בו יהיו אטרקטיביים ומושכים עבור אותו קהל.
מעוניינים לפרסום כתבה בתשלום באתר? צרו קשר
מה זה אומר- הקמת דוכן באירוע עסקי?
הרבה מחשבה צריכה להיות מושקעת בהכנה והפקה של דוכן. הדוכן הוא בעצם הבמה של העסק, של השירות או המוצר וחשוב לתפוס את תשומת ליבו של מי שמסייר באירוע. צריך להצליח לשכנע אותו להישאר מספר דקות, להקשיב, לשמוע על היתרונות של המוצר וכמובן להראות או לאפשר למבקר להתנסות בעצמו. מכאן שהדוכן חייב להיות מעוצב, להציג את השפה העיצובית והמיתוגית ולדבר בשם המוצר.
מי שמאייש את הדוכן צריך להיות בקיא ביתרונות ובמה שכדאי לדעת אודות המצגת וכמובן שעליו להיות מוכן עם כל המידע והתשובות לשאלות שיעלו מצד המקשיבים. הרבה מאד מכירות יכולות לצאת לפועל אחרי ביקור בדוכן שנבנה והופק כראוי ולכן בעלי עסקים רבים ומי שעוסק בהפקת אירועים עסקיים, הפקת כנס לחברה ועוד, משקיע לא מעט בחשיבה ובבחירה של כל הפרטים שירכיבו את הדוכן וכל המידע שאפשר יהיה לקבל ממנו על אודות המוצר או השירות.