צרכנות בעולם האירועים- דעו את זכויותיכם

לא פעם מתקבלות תלונות במועצה הישראלית לצרכנות נגד בעלי אולמות וגני אירועים המסרבים להשיב ללקוחות שלהם את המקדמות עבור אירוע שבוטל מכל מיני סיבות. למעשה, עם כניסתו של משבר הקורונה, עוד ועוד אירועים בוטלו בשל ההגבלות וכתוצאה מכך נכנס לתוקף חוק חדש בתחילת שנת 2021. החוק נקרא החזר מקדמה בשל ביטול אירוע בגין הנגיף והוא חל על אירועים משפחתיים או פרטיים באולמות, גני אירועים או עסקים אחרים המפיקים אירוע. כשמדובר בנושא צרכנות בעולם האירועים, כל אירוע שבוטל בעקבות הגבלות הקשורות להחלטת הממשלה בעקבות התפשטות הנגיף מצריך את מנהל האולם ומזמין האירוע לקיים משא ומתן במטרה לנסות לתאם מועד חדש תוך 5 חודשים מהמועד המקורי.

מעוניינים לפרסום כתבה בתשלום באתר? צרו קשר

 

צרכנות בעולם האירועים- שימו לב לאותיות הקטנות בהסכם

לא משנה אם אתם מפיקים אירוע עסקי בתקציב נמוך, חתונה מפוארת או ברית משפחתית, רוב האירועים מעוגנים תחת הסכם כתוב ובו יכתבו מספר האורחים, תנאי ביטול, שינוי וסעיפים נוספים. רוב האולמות ידרשו מקדמה והתחייבות מצדכם למספר האורחים. נסו לעגן בהסכם את כמות המינימלית של האורחים וליצור תהליכי שינוי שיבואו לטובתכם. שימו לב שבסעיף הביטול תוכלו לבטל את האירוע עד 3 חודשים מראש ולשלם דמי ביטול בסכום מינימלי. תקנות הגנת הצרכן אינן חלות על הסכמים מול אולמות אירועים ולכן ברגע שאתם חותמים על הסכם אתם מחוייבים לכל התנאים שכתובים בו. לכן, לפני שאתם בוחרים מקום לקיים בו את האירוע, עליכם לחשוב היטב ולשקול את כל הסעיפים הכתובים בהסכם, לפני החתימה. חשוב לדעת גם כי התחייבות למספר אורחים מרובה שלא מתאפשר בשל המשבר אינו מזכה באופן אוטומטי את מתכננים האירוע בגין התשלום ששולם ולכן על שני הצדדים מוטל הניסיון להגיע לעמק השווה.

 

מעוניינים לפרסום כתבה בתשלום באתר? צרו קשר

Facebook
Twitter
LinkedIn

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הנקראים ביותר

פרסום כתבה עם קישור לאתר שלכם

יצירת קשר

דילוג לתוכן