מי שלוקח חלק פעיל בכנסי הייטק הם בדרך כלל חברות סטארטאפ, יזמים ומשקיעים. בדרך כלל מה שיש בכנסים הללו זה לא מעט דוכנים של כל מיני חברות ומיזמים שמציגים את המוצר שלהם על בסיס אלמנטים ותהליכים שיווקיים. לפעמים מדובר בכל מיני רעיונות שקשורים למוצר עצמו, לפעמים ישלבו בדוכנים כל מיני גימיקים כמו בית קפה או ספה מגניבה לשבת עליה וכמובן שבכל כנס הייטק יש הרצאות, פאנלים של בכירים ומרצים מהתחום. חלק מהכנסים פתוחים לקהל הרחב וחלקם דורשים הרשמה מראש. אם אתם בעיצומו של מיזם חדש, יכול להיות ששווה לכם לברר על הקמת דוכן באירוע עסקי.
מעוניינים לפרסום כתבה בתשלום באתר? צרו קשר
מה יתן לכם אם תקימו דוכן בכנס הייטק?
קודם כל ואולי הסיבה המרכזי שבגללה כדאי לכם להקים דוכן הוא בהיבט של חשיפה. ככל שיותר אנשים יראו אתכם ויכירו אתכם ואת המוצר/הרעיון או השירות שלכם, ככה הפוטנציאל שלכם לפרוץ החוצה גדול יותר. כמובן שזה מאוד תלוי באיזה שלב הרעיון שלכם נמצא אבל אם כבר עברתם את השלבים העיקריים ויש כבר משהו ביד, שווה ללכת על זה.
מעבר לכך, השתתפות בכנס הייטק דרך חברת הפקת אירועים עסקיים, תגרום לכם להיפגש עם לא מעט אנשים מהתחום, ליצור קשרים, לספר על המוצר החדש שלכם ואולי אפילו לגרום למשקיע מעניין להביע את דעתו או לרצות להשקיע בכם בעתיד הקרוב. חשוב לזכור שעבור חברות הייטק וסטארטאפ רבות, כנסים בתחום הם חלק בלתי נפרד מתהליך הפרסום והשיווק של החברה. באותם כנסים ניתן לקדם רעיונות, מוצרים שונים, חידושים בתחום ההייטק, לתאם פגישות עם לקוחות שמהווים חלק מקהל היעד שלנו ולהבין גם איפה אנחנו עומדים נכון לנקודת זמן זו ומה אנחנו צריכים לשנות בהתאם לתגובות של האנשים.